Pages

maandag 29 augustus 2016

Aftellen naar de Herfts/Winter Catalogus #22: Stampin' Up! ~ Star of Light/Fairy Celebration


Goedemorgen! Maandag alweer! En weet je? Dit is de laatste maandag van het aftellen naar de Herfst/Winter catalogus. Aanstaande donderdag gaat deze live! Spannend he! Ik heb er heel erg veel zin in in ieder geval! Maar eerst het kaartje van vandaag. Oooh, ik moet echt toegeven dat dit echt mijn winterkleuren zijn...


Dit is een heel eenvoudig kaartje met een maat van 12,7 x 8,9 cm (Notecard & Envelope). Maar ik wilde heel graag iets doen met deze ongelooflijke schattige elfjes uit de set Fairy Celebration. Een set die naast de elfjes uit een aantal super leuke teksten bestaat die echt perfect gaan met sterretjes. En welke set kan ik daar beter mee combineren als de Star of Light! De achtergrond met de sterrenzweem is twee keer afgedrukt met Soft Sky op Whisper White.


Het elfje heb ik afgedrukt op aquarelpapier en ingekleurd met Stampin' Write Markers. En zie je de dimensie in de vleugeltjes? De vleugeltjes heb ik nogmaals apart afgedrukt, ingekleurd en uitgeponst met de Bitty Butterfly Punch. Hoe leuk!

En ook de binnenkant is niet vergeten! De tekst combineert perfect met de tekst op de voorkant. Ik ben dus weer heel enthousiast over de set Star of Light die gecombineerd kan worden met heel veel sets die ik al heb. En in dit geval kan ik hem zelfs gebruiken voor een verjaardagskaart.

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je morgen weer te zien bij een nieuw blogberichtje. Met welke set? Ik heb nog geen idee! Misschien heb je wel een suggestie? Als ik hem heb zal ik zeker proberen een kaartje ermee te maken!

=======================================================================

Aanstaande woensdag start mijn Online BOGOF (Buy One Get One Free) op Facebook. Ik heb de groep Carmen's Online BOGOF hiervoor aangemaakt. Meedoen kan t/m zondag 4 september. Als je lid wilt worden van de groep om de ruim 200 stempelsets en accessoires te bekijken klik dan <hier>. Op woensdag 31 augustus worden alle verzoeken in een keer goedgekeurd. Verdere details vindt je ook op de groep.

Geen opmerkingen: