Pages

zondag 14 augustus 2016

Aftellen naar de Herfts/Winter Catalogus #7: Stampin' Up! ~ Festive Season


Goedemorgen! Vandaag het laatste kaartje met dit DSP en kleurencombinatie. Nee hoor, ben er nog niet klaar mee maar ik wil wat anderen combi's gaan uitproberen. In de nieuwe Herfst/Winter Catalogus staan echt een aantal hele leuke andere papierlijnen met gave kleurencombinaties. De meeste spulletjes kun je nu al bestellen met uitzondering van de producten uit de Herft/Winter Catalogus. Vandaag plaats ik een verzamelbestelling. Als je mee wilt doen dan zou het fijn zijn als ik je bestelling voor 18.00 uur in mijn mailbox heb. Doe je mee met deze verzamelbestelling dan betaal je geen verzendkosten.


Voor deze kaart heb ik eerst het boompje afgedrukt en uitgestanst met Framelits. Daarna heb ik de gaatjes mal gestanst voor de gaatjes en heb ik het boompje gestitched met groen Baker's Twine. Deze kleur is onderdeel van het Baker's Twine Trio op bladzijde 16 van de Herfst/Winter Catalogus. Het gouden draadje is een restje van het strikje van gisteren.

Verder heb ik de tekst Merry gestanst met de Christmas Greetings. De tekst Christmas komt uit de set Holly Jolly Greetings en is uitgestanst met de Classic Label punch. Ook deze teksten zijn fijn klein zodat ze voor dit soort doeleinden gebruikt kunnen worden. De achtergrond komt uit dezelfde set en bestaat uit hele kleine sterretjes en stipjes. Super leuk voor achtergronden.

Ik wens je een hele gezellige zondag en hoop je weer snels terug te zien bij een volgend blogberichtje!


Geen opmerkingen: