Pages

zaterdag 27 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #20: Stampin' Up! ~ Christmas Magic


Goedemorgen! Heerlijk weekend! Dus ik zeg lekker in de chilling modus! Ik ga me zo voorbereiden op de eerste voetbalwedstrijd van zoonlief. Het gaat weer allemaal beginnen. Maar eerst het kaartje van vandaag! En zoals je kan zien kon ik de set Father Christmas nog even niet weg leggen. Maar ja wat wil je? Met die leuke randjes heb je heel snel resultaat! Deze keer gecombineerd met een andere afbeelding uit de set Christmas Magic.




Deze keer heb ik het kader verlengd zodat het in zijn geheel past op een standaard kaart. Het kader is met Early Espresso inkt gestempeld op Whisper White cardstock van 9,5 x 13,5 cm. Het Garden Green is 10 x 14 en de Early Espresso kaart is 10,5 x 14,5 cm. Het DSP komt uit de lijn Presents & Pinecones. Op het eerste oog zou je zeggen dat er oranje in het papier zit maar dat is toch echt Cherry Cobbler! Mooie kleurencombi maar ik heb toch gekozen voor warmere groentinten voor deze kaart.
Het treintje is ingekleurd met Stampin' Write Markers en een blenderpen.

Hele gezellige zaterdag en ik hoop je morgen weer te zien voor een nieuw blogberichtje!



1 opmerking:

Ankie vd Polder zei

Oh, die is gaaf! Ik vond die trein meteen al erg leuk in catalogus maar zo word ik er zelfs hebberig van. Groetjes en fijn weekend, Ankie