Pages

zaterdag 20 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #13: Stampin' Up! ~ Merry Mice


Een hele goedemorgen! Het is weekend! Ga je nog iets leuks doen? Misschien aan de knutsel? Bij mij ligt al het een en ander klaar maar moet eerst een berg was wegwerken maar ik ga zeker knutselen!

Na mijn kleuravontuur van gisteren wilde ik toch nog even verder oefenen. De set Merry Mice bestaat uit 3 stempels van hele schattige muisjes en dit is de tweede die ik heb gekleurd met dezelfde kleurencombi. Dit muisje kijkt in de nieuwe catalogus hahaha!


Voor de achtergrond heb ik gewerkt met de set It's a Celebration. Hoe je een dergelijke achtergrond zou kunnen stempelen vindt je <hier>. Verder heb ik een velletje gebruikt van het Petals & Paisleys DSP. Ik vond het motiefje zo leuk en de kleurtjes passen goed bij het geheel. De serie Petals & Paisleys is er eentje waar ik zeker nog mee wil werken. Nou, wie weet volgende week.

Ik wens je een fijne zaterdag en hoop je weer te zien bij een nieuw blogberichtje!

Geen opmerkingen: