Pages

woensdag 10 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #3: Stampin' Up! ~ Holly Embossing Folder


He hallo! Leuk dat je weer komt kijken! Vandaag een nieuw kaartje maar ik ben nog steeds bezig met dezelfde spulletjes. Ik ben ook nog lang niet uitgespeeld en naar mate ik langer bezig ben hoe meer ik in de kerststemming begin te komen.


Op pagina 37 van de Herfts/Winter Catalogus staat het Fancy Frost Specialty DSP. Dit is prachtig ge-embost papier wat ik natuurlijk pas zag nadat ik mijn preorder had geplaatst. De foto naast het papier geeft aan dat je er een techniek mee kunt doen dus heb ik besloten om het uit te proberen. De Holly Embossing Folder lag al klaar dus heb ik kleur aangebracht met een Sponge Brayer. Hierbij kun je het papier licht aantippen terwijl met het sponsje dit al gauw vegen geeft (zeg ik uit eigen ervaring hahaha!). Ik vind het effect best leuk maar zie al dat ik hiervoor nog even moet oefenen. En zie je de takjes? Ik zei toch dat ze overal bij konden! Verder heb ik de tekst uit de set Sentimenten gebruikt en uitgeponst met de Classic label. De set Sentimenten is een stempelset met verschillende Nederlandse teksten. 

Nou, dit was het kaartje voor vandaag. Ik wens je een hele fijne dag en hoop je morgen te zien bij een volgend blogberichtje met een nieuwe kaart met dezelfde leuke materialen.

Geen opmerkingen: