Pages

vrijdag 25 augustus 2017

Vintage Vrijdag #94: Stampin' Up! ~ Painted Harvest


Een hele goede avond op deze vrijdag! Tijd voor het vaste vrijdag item namelijk de Vintage Vrijdag. Vandaag heb ik een kaarten gemaakt met de nieuwe set Painted Harvest. Ik vind zonnebloemen echt super mooi en wilde heel graag met deze set aan de gang. En omdat zonnebloemen nou eenmaal geel zijn vandaag dus niet alleen bruintinten.

Hoe het nou komt dat ik twee bijna dezelfde kaarten heb gemaakt? Ik heb vandaag een filmpje opgenomen waarin ik uitleg hoe ik te werk ben gegaan. Het monteren (knippen en plakken van een flimpje hahaha) duurt nogal lang bij mij dus dat red ik niet voor middernacht. De werkwijze van de kaartjes kun je dit weekend op mijn Youtube kanaal bekijken.


Hoewel de kaartjes in de basis hetzelfde zijn heb ik wel een beetje gevarieerd met de intensiteit van de kleuren. Ook heb ik bij het tweede kaartje meer blaadjes uitgeponst met de nieuwe Leave Punch. Ik heb bij de ene wat lichtere tinten gestempeld door de techniek afstempelen toe te passen en bij de andere heb ik dat niet gedaan.


Ook heb ik verschillende teksten gebruikt. Zo zie je dat de achtergrond eigenlijk best neutraal is en voor vele verschillende thema's gebruikt kan worden.

Ik heb in ieder geval heel veel lol gehad met het toepassen van de technieken en het maken van de kaartjes. Hele fijne avond en ik hoop je snel te zien bij een volgend blogberichtje!




Geen opmerkingen: