Pages

zondag 13 augustus 2017

Stampin' Up! ~ Home Life Bundle


Goedemorgen! Verloopt jouw weekend ook zo heerlijk relaxed? Ik ben helemaal in een chill modus. Morgen weer naar kantoor dus lekker wat rommelen in huis en aan de knutsel. Vandaag heb ik een serie kaartjes gemaakt met de Home Life Bundel. Ik zeg het vaker maar het leuke van de Stampin' Up! producten vind ik de veelzijdigheid. Uiteraard is het soms een hele uitgave om een set te kopen maar het feit dat je meer mogelijkheden hebt als je een complete set gebruikt maakt het voor mij de moeite waard.


Voor de projecten heb ik frisse zomerkleurtjes gebruikt. Deze passen leuk bij de stijl van de set. Als je het leuk vindt om te zien en te horen hoe ik deze set heb gebruikt dan kun je mijn filmpje bekijken. Klik <hier> voor het filmpje. Een uitgebreide lijst met materialen vind je onderaan dit bericht.


Voor deze kaart heb ik het huisje gebruikt zoals hij in de eerste instantie is ontworpen. Je maakt 1 afbeelding door 3 stempels te gebruiken (three step stamping).


Met diverse accessoires stempeltjes uit de stempelset en stansenset kun je weer hele andere projecten maken.


De stempels kun je makkelijk gebruiken om achtergrondjes te stempelen. Detail kun je aanbrengen met de kleinere stempels uit de Home Life stempelset.

Zoals je ziet zijn er verschillende manieren om deze set te gebruiken. En er is nog veel meer mogelijk. Gewoon je fantasie de vrije loop laten gaan!
Dit waren de projectjes voor deze keer. Ik hoop dat je het leuk vond om een bundel op deze manier uitgelicht te zien. Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


2 opmerkingen:

Marlieke zei

Wat een lieve kaartjes :-)

alma.heijenk@gmail.com zei

erg mooi om te zien. leuk dat de stempel sets van SU zo veelzijdig zijn.