Pages

zondag 6 augustus 2017

Stampin' Up! ~ Colorful Seasons


Heej hallo! Ben je ook aan het genieten van een vrije zondag? Ik heb eerst het huishouden een beetje gedaan en ben daarna naar mijn knutselkamer gegaan om nog een condoleance kaart te maken want ik had er nog eentje nodig.  Ik vind dat Stampin' Up! echt de mooiste teksten heeft daar waar het gaat om iemand een hart onder de riem te steken of sterkte te wensen. En dat hoeven niet perse condoleance kaarten te zijn.


Voor deze kaart heb ik weer gekozen voor zachte kleurtjes. Ik heb de Colorful Seasons bundel gecombineerd met de teksten uit stempelsets Rose Wonder en Better Together. Ook hier vond ik de tak weer heel mooi voor dit thema. Wat dat betreft is de Colorful Seasons bundel echt een aanrader. Niet alleen bestaat de stempelset uit 24 stempeltjes maar maakt de 17-delige stansenset dit een van de meest veelzijdige bundels van de jaarlijkse catalogus.


De tak is uitgestanst uit Soft Suede cardstock en de teksten zijn gestempeld met Early Espresso. Ik gebruik meestal Early Espresso voor mijn teksten omdat deze kleur minder hard is dan zwart. De kleine bloemetjes zijn gestempeld met Blushing Bride inkt als ook de gestanste bloemetjes. Ik heb de kaart toch afgemaakt met wat bling. Hoewel het een stemmige kaart is vond ik dat niet misstaan. Wat vindt jij?

Dit was dan het kaartje van vandaag. Ik wens je een fijne zondag en hoop je snel weer te zien voor een nieuw blogberichtje!


1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

wow deze is ook al zo mooi, prachtige kleuren.