Pages

vrijdag 4 augustus 2017

Vintage Vrijdag #91: Stampin' Up! Climbing Orchids


Op vrijdag reserveer ik altijd wat tijd om te freubelen. Ik ga dan lekker aan mijn bureau zitten met een kopje koffie, pak sets die in het thema passen en ga wat prutsen. Vandaag was het echter anders. Ik maak gewoon niet graag condoleance kaarten. Maar ik weet ook dat een kaartje in moeilijke tijden best fijn kan zijn dus probeer ik wel altijd een kaartje sturen naar iemand die een dierbare is verloren.


Ik heb gekozen voor de orchideeën uit de set Climbing Orchids. Ik vind orchideeën zelf heel mooi en ze kunnen voor iedere gelegenheid gegeven kunnen worden. Dus met het oog op veelzijdigheid heb ik deze set dan ook gekozen. Ik heb gekozen voor zachte kleuren.


De tak heb ik uitgestanst met de Seasonal Layers Thinlits. In de stempelset zitten wel stempels van takjes meet ik wilde meer iets met dimensie. De teksten en label komen uit de set Rose Wonder. Beide sets zijn onderdeel van bundels die ik al had en ze kwamen zo mooi van pas! Bovendien zitten in beide sets zulke mooie teksten in! 
De Achtergrond heb ik gestempeld met de script stempel uit de hostess set Background Bits en de randjes met de set Timeless Textures.

Mocht je naar aanleiding van deze kaart spulletjes willen bestellen weet dan dat aanstaande zondag er weer een verzamelbestelling uit gaat. Als je meedoet betaal je geen verzendkosten.

Ik wens je een hele fijne vrijdag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

3 opmerkingen:

Jacqueline DH zei

Wat een prachtige kaart is dit! En ik hou helemaal niet van orchideeen... 😀

Marlieke zei

Prachtig!!

manon's kaartenhoekje zei

Wow wat een schitteren de kaart en bloemen Carmen echt mijn bloem ook

Groetjes manon