Pages

vrijdag 11 augustus 2017

Vintage Vrijdag #92: Stampin' Up! ~ So Many Shells


Heej hallo! Het is weer vrijdag! Bijna weekend en tijd voor het vaste vrijdag item hier op mijn blog. Stiekem ben ik nog een beetje in de vakantie stemming dus heb ik gekozen voor de set So Many Shells. Het past wel bij mijn zon-zee-strand gevoel.

Ik heb gekozen voor een bruine basis maar kun je geloven dat het eigenlijk niet meeviel om geschikte kleuren te vinden voor de schelpen. Uiteindelijk is het wel gelukt en ben ik ook best tevreden met het resultaat.


De achtergrond heb ik met de achtergrondstempel Post Script afgerukt met Crumb Cake inkt. Wat een gave achtergrond. Past prima in het thema reizen en ook super leuk voor een kaart met speciale boodschap. Deze is echt zo de moeite waard! Want je ziet het, met weinig materiaal en inspanning heb je in mum van tijd een super leuk resultaat. De teksten komen uit de stempelset Thuiskomen. Helemaal geweldig natuurlijk deze set met Nederlandse teksten. Het plankje deed me denken aan een stukje drijfhout. Nadat ik de schelpen en zee-egel heb afgedrukt heb ik ze uitgeknipt want hier zit geen stansenset bij. Op de een of andere manier blijf ik het knippen van plaatjes leuk vinden.De kaart is afgemaakt met verschillende soorten jute en een doilie.

Dit was dan weer het kaartje van vandaag ik hoop dat je hem leuk vindt. Fijne vrijdag en ik hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje!


1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

een super leuk kaartje. idd met weinig al en mooi resultaat.de achtergrond stempel is erg mooi. heel veelzijdig.