Pages

vrijdag 18 augustus 2017

Vintage Vrijdag #93: Stampin' Up! ~ Coffee Cafe


Een hele goede vrijdagavond! Ik ben vandaag een beetje aan de late kant hoor! Maar gelukkig nog op tijd voor het vaste vrijdag item! En deze week heb ik gebruik gemaakt van de set Coffee Cafe uit de Coffee Break Suite uit de jaarlijkse catalogus 2017 - 2018. Als je me kent dan weet je dat ik een koffie liefhebber ben en ik ben ook ontzettend blij dat ik nog heel lang van deze set kan genieten.


Ik heb voor deze kaart gewerkt met het DSP uit de suite. De achtergrond sprak me heel erg aan omdat er al een patroon in zit wat heel goed bruikbaar is voor een vintage look. Ik heb natuurlijk aangevuld met de set Timeless Textures. Hoe ik te werk ben gegaan zie je <hier>. Ik heb geprobeerd om met een filmpje de diverse stappen te laten zien.


Omdat ik geen kleine beker meer had in de kleur van het origineel heb ik tijdens het filmen een ander voorbeeldje gemaakt. En nu heb ik twee hele verschillende kaartjes met bijna dezelfde ingrediƫnten. Maar ik vind ze alle twee leuk (al zeg ik het zelf).


Ik moet zeggen dat ik weer heel veel lol heb gehad met mijn bruintinten. Maar ook het mooie Garden Green en Soft Sky passen heel mooi bij het thema.

Dit waren de kaartjes voor deze keer. Ik wens je een hele fijne avond en hoop je weer snel te zien bij een nieuw blogberichtje!

Geen opmerkingen: