Pages

donderdag 24 augustus 2017

Stampin' Up! ~ Carols of Christmas Bundle voor verschillende thema's


Goedemorgen! Ik wilde gisteren mijn blogberichtje plaatsen maar door tijd gebrek ik dat helaas niet gelukt. Mijn vrije ochtend liep heel anders dan gepland. Ik ben niet echt echt van het plannen maar sinds kort probeer ik dat wel te doen. Dat is mijn goede voornemen. Ik vraag me alleen af hoe je onvoorziene dingen kunt plannen. Er gebeurd natuurlijk altijd wel iets waar je niet op rekent. Any ways...mijn berichtje is klaar en ik ga snel de kaartjes van vandaag laten zien.

Op 1 september gaat de herfst/winter catalogus live maar in de maand augustus is er een Early Release voor een geweldige kerst bundel: Carols of Christmas. Je wordt dus in de gelegenheid gesteld om op tijd te beginnen. Voor het item van vandaag heb ik 3 kerstkaarten gemaakt en een duo-kaart met dezelfde materialen maar in een ander thema.


Het idee voor het maken van duo-kaartjes kwam eigenlijk vanwege mijn nieuwsgierigheid naar wat ik na de kerst nog met deze bundel zou kunnen doen. En het werd een win-win situatie want ik heb nu 3 kerstkaarten en 3 kaarten waarmee in mijn kaartenbak kan aanvullen. Je kunt immers nooit genoeg kaarten op voorraad hebben toch?


Het Color Theory DSP lag nog op mijn bureau omdat ik projectjes had gemaakt voor de Mix 'n Up! Kit en dit kwam goed uit. Ik vind het papier zo makkelijk in gebruik!


En is het je opgevallen dat ik alleen Nederlandse teksten heb gebruikt? We hadden natuurlijk al leuk Nederlandse teksten maar er zijn bij het verschijnen van de nieuwe jaarlijkse catalogus een aantal sets bij gekomen en ook in de nieuwe herfst/winter catalogus staan er weer 2 waaronder de December Labels op het tweede kerstkaartje. De set De Mooiste Momenten is ook weer een zeer bruikbare set voor diverse gelegenheden. Kijk maar!
Mocht je nou zin en tijd hebben dan kun je ook onderstaand filmpje bekijken. Ik vertel in het filmpje meer over de 6 kaartjes en hoe ik de bundel heb gebruikt. Hou rekening met de lengte van het filmpje (17 minuten!) want hij is langer dan normaal. Maar je begrijpt het wel toch? Als ik eenmaal over Stampin' Up! begin te praten is het maar moeilijk om te stoppen;)


Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je morgen weer te zien voor een nieuwe kaart in het vaste vrijdag item, de Vintage Vrijdag!

Gebruikte materialen:

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Hele leuke voorbeelden! En zo lekker divers. Leuk om te zien.
Ik plan over het algemeen wel veel, maar ik heb ruimte voor onvoorziene omstandigheden. Moet zeggen dat het over het algemeen wel werkt. Groetjes en een fijne dag verder nog.

alma.heijenk@gmail.com zei

leuke kaarten, fijn dat je laat zien dat er meerdere mogelijkheden zijn met de snijmallen.duidelijk filmpje

Wilma de Korte zei

Ha Carmen,
Zo ineens 6 kaartjes :) Leuk om te zien dat je sets op verschillende manieren kunt gebruiken.
Groetjes, WIlma

manon's kaartenhoekje zei

Wow Carmen wat een set gave kaarten heb je gemaakt. Ok heb de kestbundel ook gekocht en hoop hem snel te kunnen ophalen en er me aan de gang te kunnen gaan. Nu zag ik ook mooie Nederlandse teksten ik ga eens even kijken of ik die ook ergens kan vinden... Bedankt voor de mooie ideeën weer...


Groetjes Manon