Pages

zondag 10 juli 2016

Zomaar op Zondag ~ Stampin' Up! Stampin' Write Markers


Vijf dagen geleden was ik ik genomineerd door mijn teammaatje Ina om mee te doen aan een 5-daagse challenge op Facebook. Ik moest hiervoor 5 dagen lang mijn creatieve uitspattingen laten zien. En dat is me gelukt! Vandaag heb ik het laatste kaartje laten zien en deze wil ik graag ook met mijn bloglezers delen. Ik zit namelijk he-le-maal in het kleuren! Ik was even vergeten hoe heerlijk het was om onze prachtige bloemen te kleuren. Watercoloring is nog steeds hot. Eigenlijk het kleuren op zich. Ik heb al vele demonstraties gezien van verschillende merken. De een nog mooier dan de andere. Maar ik blijf terugkomen op mijn vertrouwde Stampin' Write Markers. En omdat deze kleuren combineren met mijn cardstock en Designer Series Paper ben ik toch weer van het idee afgestapt om eens andere kleurtjes te proberen.



Voor mijn kaart heb ik bovenstaande kleurencombi gebruikt. Ik vind dit een hele mooie, zachte combinatie. De bloem is ingekleurd met Sweet Sugarplum. Dit is een van de nieuwe In Color kleuren voor 2016-2018. Past mooi bij Blushing Bride en Rich Razzleberry. De kleur heb ik geblenderd (vervaagd) met een Blender Pen. Ik werk graag met een waterpen maar de blenderpen werkt heerlijk vooral als je meer controle wilt over het vervagen.

Voor de achtergrond heb ik gewerkt met de set You've Got This in combinatie met een Ombre inktpad. Waow, snel effect met slechts 1 stempelkussen. Zoals je ziet lopen de kleuren op (of af). Kun je je voorstellen wat voor leuke effecten je hiermee op je kaart kunt creƫren? Ik vind dit een aanvulling op mijn bestaande inktpads.


De Ombre inktpads zijn verkrijgbaar in 3 kleuren en ik ga de komende dagen met de andere twee kleuren aan de slag. Ik hoop dat ik je dan weer terug zie bij een volgend blogberichtje!

Fijne zondag!

Geen opmerkingen: