Pages

vrijdag 1 juli 2016

Vintage Vrijdag #56: Stampin' Up! ~ Shaker Card


Goedemorgen op deze vrijdag! Het weekend staat weer lekker voor de deur en ik tel af naar mijn vakantie. Maar goed, zo ver is het nog niet! Een nieuwe maand staat voor de deur en er is nog van alles te doen. Er gaat volgende week een nieuwe nieuwsbrief de deur uit (heb jij je al opgegeven in de zijbalk?) en het lijkt me leuk om nog een workshop in te plannen voor de maand juli. 


Het kaartje van deze week heb ik gemaakt met het DSP van het blokje Serene Scenery. Dit geinige blokje bestaat uit dubbelzijdig papier waarvan een kant een foto echte foto is. Eerst dacht ik wat gek maar nu ben ik er achter dat je met een foto achtergrond ook super leuke dingen kunt maken. Ik heb gekozen voor het houten motief en ik vind de kleurtjes super lief bij elkaar! 

Het maken van een shaker kaart stond nog hoog op mijn te-knutselen-lijstje dus besloot ik het vintage thema te combineren met een shaker. De shaker is gevuld met kraaltjes en sequins. En zoals je ziet kun je hem ook vullen met woordjes en dergelijke. Ik heb een tijdje geleden een voorbeeld gezien van MFT en dat was inspiratie op met de Alphabet Labeler woordjes te maken en deze in mijn shaker te doen.  Maar goed, al mijn woordjes waren te lang hahaha! Dus er bleef er slechts eentje over die paste. Desalniettemin vind ik mijn kaartje heel leuk geworden en ga ik zeker vaker een shaker maken.

Ik wens je een heel gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


2 opmerkingen:

Inge Groot zei

Wauw wat een mooierd, helemaal mijn kleurtjes ^_^

plus een beetje zei

Wat een leuke kaart! Love the idea!