Pages

vrijdag 15 juli 2016

Vintage Vrijdag #58 ~ Stampin' Up! Tuscan Vineyard


Goedemorgen op deze vrijdag! Mijn vakantie is officieel van start gegaan en ik ben heerlijk aan het onthaasten. Nog even wat organisatorische zaken afhandelen en dan ga ik heerlijk op de vakantie-stand. Voor vandaag heb ik een kaart gemaakt met een bijzondere vorm.

Op mijn reis in mei won ik de set Tuscan Vineyard van Stampin' Up! Dit is een super leuke set, ideaal voor wijn liefhebbers of wanneer er iets te vieren is. Toen ik deze champagnefles van Dutch Doobadoo zag wist ik dat ik deze wilde om te combineren met deze set. De template gebruik je door deze te tekenen op cardstock waarna je hem kan uitknippen of snijden. Een bijzonder secuur werkje maar dan heb je ook wat! Omdat hij bijna een heel A4'tje beslaat was het een beetje ingewikkeld om hem op de foto te krijgen (de bewolking werkt ook niet echt mee). 

 

De basis heb ik, hoe kan het ook anders, bestempeld met Timeless Textures. De kurkjes (zo schattig) en de swirl komen uit de Tuscan Vineyard. Het tafereeltje heb ik ingekleurd met onze Classic inkt m.b.v. een Water Brush. Voor de versiering heb ik een blaadje gepakt uit de set Vintage Leaves. De kurk is afgedrukt en uitgeknipt en het roosje komt uit mijn bloemenvoorraad. De teksten komen uit de set Mixed Drinks. Deze laatste paste hier wel leuk bij. Uiteraard heb ik gebruik gemaakt van mijn favoriete bruintinten en ik ben best tevreden met het resultaat. Toch leuk om te zien hoe onze producten heel goed matchen met de producten van andere Nederlandse merken.

Ik wens je een fijne vrijdag en hoop je weer snel te zien bij een volgend blogberichtje!


Geen opmerkingen: