Pages

vrijdag 8 juli 2016

Vintage Vrijdag #57: Stampin' Up! Swirly Scribbles


Goedemorgen op deze spannende, laatste vrijdag van het schooljaar! Vandaag is Aiden voor het laatst in groep 6. Volgend jaar naar groep 7. Ik vind het ook spannend en zie, net als hem op tegen het afscheid van de meester die hij 2 jaar heeft gehad. Nee, deze kaart is niet voor de meester! Deze gaat naar iemand anders die ik heel speciaal vind.


Voor mijn kaart heb ik weer een combi gemaakt met verschillende spulletjes. Allereerst de Swirly Scribble stansen die echt nooit meer van mijn bureau af gaan. Wat een geweldige set! En zo veelzijdig, ze passen werkelijk overal bij! De bloem komt uit de set Birthday Blooms. Deze heb ik ingekleurd met onze Stampin' Write Markers en een waterbrush. De achtergrond is gemaakt met de set Touches of Texture. Oh...ik ben zo gek op die rand stempel!

Nou, ik wens je weer een fijne vrijdag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogbericht.


2 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Oh wat is deze mooi! Groetjes, Ankie

Maartje zei

Wauw, prachtige kaart!!