Pages

vrijdag 22 juli 2016

Vintage Vrijdag #59: Stampin' Up! ~ Country Livin'


Hallo allemaal! Wat ben ik laat he! Ik ben vanavond terug gekomen van een bijeenkomst die Stampin' Up! had georganiseerd voor leiders uit Nederland, Duitsland en Frankrijk. Daar ga ik natuurlijk alles over vertellen maar niet vandaag want vandaag is het (nog steeds) Vintage Vrijdag.

Deze keer heb ik een complete set gebruikt. De set Country Livin' past vanwege de mooie tekeningen heel goed in dit thema. Deze set bestaat uit 3 stempels en deze heb ik gecombineerd met letters en teksten. Soms zoek je een bepaalde tekst en die heb je dan niet dus met een alfabet zoals Labeler Alphabet kun je vrij snel de tekst maken die wilt.


Voor de Pick-Up had ik al een idee. Deze komt goed van pas als het gaat om verhuizingen en dergelijke. Vooral als het gaat om een mannenkaart dan is deze perfect. De tekst komt uit de set Bunch of Banners. Dit is een Photopolymeer set waarvan de teksten een beetje schuin lopen zodat ze in een banner passen. Photopolymeer is heel makkelijk de vormen dus heb ik er hier een rechte tekst van gemaakt.


Voor het gitaartje had ik de tekst 'You Rock' in gedachte. Die kon ik zo snel niet vinden dus heb ik de letters afgedrukt. Ik vind dit ook een stoere mannenkaart maar in een andere kleurencombi zou hij ook voor een dame kunnen.


Ook hier weer een stoere mannenkaart maar dit keer met een opbeurende tekst. Ook dit keer kon ik mijn gewenste tekstje niet vinden en heb ik hem gestempeld met alfabet stempels. Deze kaart kan ook weer prima voor een dame die bijvoorbeeld aan paardrijden doet of aan line-dance. Check mijn zelf gemaakte lasso met Thick Bakers Twine! Ja bij een cowboy thema kon deze niet ontbreken en het kwam goed uit want ik miste een versiering in de hoek.

Ik ga heel gauw naar bed. Morgen is mijn team-meeting en ik moet dan wel fris zijn. Ik heb er erg veel zin in!

Fijne avond nog en ik hoop je gauw te zien bij een volgend blogbericht!





1 opmerking:

Caroline zei

Hartstikke mooie kaarten, met lasso, met gitaarsnaren en zelfs een kabel voor de auto, alle elementen zitten in de kaarten en nog eens in de prachtige tinten, mijn man vind ze ook fantastisch. Groetjes Caroline