Pages

maandag 11 juli 2016

Stampin' Up! ~ Watercolor and Ombre #2


Heel hallo! Daar ben ik weer. Vandaag een kaartje met dezelfde layout en technieken als gisteren. Dit keer een andere kleurencombinatie en achtergrond.


De bloem uit de set You've Got This is deze kleur ingekleurd met Bermuda Bay Stampin' Write Marker en de blaadjes weer met Old Olive. De achtergrond komt uit de set Sheltering Tree en ik heb gestempeld met de Ombre inktpad in de kleur Bermuda Bay. Ik vind de Ombre inktpads super leuk om mee te werken. Je hebt snel resultaat omdat het kleur verloop in het inktpad zit.
Om het geheel een beetje te 'poppen' heb ik Crushed Curry gebruikt als mat maar verder heb ik door borduurt op het design van gisteren. Ik heb versierd met een paperclip waarop ik uit elkaar getrokken Baker's Twine heb vast gemaakt. Op de basis van Bermuda Bay heb ik de achtergrondstempel nog een paar keer extra afgedrukt met Bermuda Bay Classic Ink voor wat extra detail.

Voor morgen ligt er een laatste kaartje klaar met een ombre achtergrond met dezelfde ingekleurde bloem alleen in een andere kleur. Ik hoop je dan weer te zien bij het volgende blogberichtje.

Fijne avond!


Geen opmerkingen: