Pages

vrijdag 29 juli 2016

Vintage Vrijdag #60: Stampin' Up! ~ Thoughtful Branches


Goedemorgen allemaal! Het is weer vrijdag, tijd voor het vast vrijdag item. Voor de kaart van vandaag heb ik gekozen voor de set Thoughtful Branches die vanaf aanstaande dinsdag alleen gedurende maand augustus te bestellen is. Dit is dus een exclusieve set die na augustus niet meer verkrijgbaar is. Voor de kaart van vandaag heb ik de set gebruikt om een kaart te maken met een vintage-look en ik moet eerlijk zeggen dat ik erg tevreden ben met het resultaat!


Voor de kaart heb ik het potje uit de set Jar of Love. Die vind ik echt hartstikke leuk voor van alles en nog wat en zoals je ziet kun je er ook een grote Hortensia in plaatsen. 

De Hortensia vond ik een beetje saai dus heb ik hem bewerkt met de bloemetjes uit de set Touches of Texture. Bovendien geeft het echt een bloemen effect met structuur. Dimensie heb ik aangebracht door de blaadjes van de bloem hier en daar om te vouwen. Het is misschien niet goed te zien maar klik dan even op de foto voor een grotere foto. De achtergrond is ook gemaakt met stempels uit deze set. Het strikje is gemaakt met een paar strengen Linen Thread. De tekst komt weer uit de Nederlandse set Recht uit het hart. En de banner heb ik gemaakt met de Classic Label Punch. Ik heb een strookje van 0,9 cm gesneden en boven langs geponst. 

  


Graag herinner ik je er aan dat ik aanstaande zondag een verzamelbestelling doe. Doe je mee? Je krijgt voor ieder €60 die je in juli besteed een voucher van €6 i.v.m. de Bonus Days. Deze voucher kun je in augustus kunt verzilveren, bijvoorbeeld voor korting op deze geweldige bundel.  Je betaald dan €57,25 i.p.v. €63,25. En je weet het he! Doe je mee met mijn verzamelbestelling dan betaal je bij mij geen verzendkosten. Wil je wat bestellen dan graag je bestelling voor 18.00 uur in mijn mailbox.

Ik wens je een fijne dag en hoop je gauw weer te zien bij een volgend blogberichtje!



Geen opmerkingen: