Pages

dinsdag 12 juli 2016

Stampin' Up! ~ Watercolor and Ombre #3


Heej hallo! Wat leuk dat je komt kijken bij het derde en laatste berichtje van de Ombre inkt in combinatie met het inkleuren. Vandaag heb ik de bloem uit de set You've Got This ingekleurd met een Coral Calypso Stampin' Write Marker zodat deze mooi past met de Coral Calypso achtergrond. Hiervoor heb ik het Coral Calypso Ombre inktpad gebruikt op de stempel Watercolor Wash. Deze stempel is groot waardoor hij de Whisper White basis helemaal vult.


Vervolgens heb ik met de set Recht uit het Hart de bladeren uitgestanst en de teksten afgedrukt in Chocola Chip inkt. Uit de basis heb ik een halve cirkel geponst, gewoon om de Chocola Chip kleur meer te integreren in het geheel. En het geheel heb ik op een Coral Calypso kaart van 10,5 x 14,5 cm geplakt. De bloem heb ik tussen de bladeren geplakt waarna ik de knopjes heb aangezet met de clear Wink of Stella (niet te zien op de foto).


Ik moet zeggen dat ik echt zoveel plezier heb gehad met de Ombre pads! En ook het kleuren is weer helemaal leuk! Lekker ontspannend om te doen en toch relatief snel klaar met de kaart door het gebruik van grotere achtergrond stempels in combinatie met de Ombre pads.

Ik wens je een hele gezellige avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: