Pages

vrijdag 2 maart 2018

Vintage Vrijdag #102: Stampin' Up! ~ Hello Friend


Heej hallo! Alweer vrijdag! Wat vliegt zo'n week voorbij zeg! Vooral als je een weekje vakantie hebt dan lijkt het allemaal veel sneller te gaan hahaha! Maar goed, ik klaag niet. Ik heb best weer een beetje kunnen bijtanken en dat had ik hard nodig. En ik kon ook nog wat knutselen dus dat is natuurlijk ook hartstikke fijn.

Voor vandaag heb ik een stempelset gekozen die al een tijdje ongebruikt in de la lag. De stempelset Hello Friend coƶrdineert met de Hello Friend Embossing Project Kit. Deze wordt gepresenteerd in vrolijke kleurtjes. Maar die kleurencombi sprak mij vandaag niet zo aan. En toen ik pagina 17 van de jaarlijkse catalogus omsloeg zag ik kleurtjes die mij meer aanspraken. Niet helemaal maar wel een beetje.


Het was een uitdaging om met deze set een kaartje met een vintage look te maken maar ik denk toch dat ik er heel dichtbij ben gekomen.


Ik heb een filmpje gemaakt om de stapjes te laten zien die ik heb genomen om deze kaart te maken. Als je het leuk vindt om te kijken dan kunt op het plaatje te klikken. Je kunt ook op het icoontje in de rechter zijbalk klikken om naar mijn TouTube kanaal te gaan.



Ik wens je een gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


2 opmerkingen:

Jacqueline DH zei

Leuk weer,

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.