Pages

dinsdag 13 maart 2018

Mix 'n Up! ~ Coffee


Goedemorgen! Vandaag heb ik een mix kaartje gemaakt. Onlangs was ik met Inge naar het event van Doe@ding geweest in Spijkenisse. Ik heb daar weer zoveel inspiratie opgedaan van spulletjes die ik kan gebruiken met mijn Stampin' Up! spulletjes!

Een van de dingen waar ik super enthousiast over was waren de stansen van Florileges Design. Hoewel dit een Frans merk is en ik absoluut de taal niet beheers hebben ze toch leuke en bruikbare spulletjes. Zo ben ik ben gek op deze stiksels.
Met deze malletjes kun je de stiksels aanbrengen om bijvoorbeeld een achtergrond te maken.


In hetzelfde setje zitten ook randjes. Helemaal leuk! De tekst komt uit de  set Perk Up van MFT. Deze kreeg ik van Inge! Een super gaaf setje ook waar ik uiteraard erg blij mee ben.
De koffiebeker komt uit de set Coffee Cafe van Stampin' Up!

Zoals je ziet heb ik weer heerlijk gemixt en vind het resultaat van de stiksels echt super leuk! Dit was dan weer het kaartje van vandaag. Bedankt voor het langskomen! Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: