Pages

maandag 5 maart 2018

Mix 'n Up! Maandag #6: Stampin' Up ~ Painted with Love Specialty DSP

Heej hallo! Goede maandag! Mijn vakantie is weer voorbij en ik ben helemaal klaar voor een nieuwe werkweek. Ik heb bijgetankt, geknutseld en leuke dingen gedaan. Een weekje is wel een beetje kort maar ik moet zeggen dat ik toch erg heb genoten.

De voorbereidingen voor de laatste nieuwsbrief voor deelnemers van de Mix 'n Up! Kit van dit kwartaal zijn in volle gang en vandaag een sneek peak van een van mijn projectjes.


De kit van dit kwartaal is helaas niet meer te bestellen. Inge en ik hebben alle spulletjes voor de kit van volgend kwartaal al uitgezocht en het beloofd weer een heel leuk pakket te worden. Wil jij ook onze kit een keer bestellen? Geef je dan op voor de kit van volgend kwartaal door een email te sturen naar: mixnupkit@gmail.com. Meer info kun je <hier> lezen.

Ik wens je een gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: