Pages

zondag 11 maart 2018

Stampin' Up! ~ Floral Statements


Goedemorgen! Vandaag deel ik weer een kaartje met de set Floral Statements. Ik had hier afgelopen vrijdag al mee gewerkt maar kon hem gewoon nog niet weg leggen. Ik heb eigenlijk op dezelfde manier te werk gegaan als bij het vorige kaartje en de werkwijze vindt je <hier> in mijn vorige blogberichtje.


Deze keer heb ik de stempel gecombineerd met de set Graceful Garden en Timeless Textures. De set Graceful Garden bestaat uit mooie rozen en een hele leuke en bruikbare achtergrond stempel. Perfect om de achtergrond mee te bestempelen. Als extra versiering heb ik de kleine roos verhoogd opgebracht zodat er dimensie ontstaat. Hier heb ik wel een beetje voor moeten knippen. Zoals je ziet heb ik van de roos rechtsonder de blaadjes afgeknipt en aan de andere kant geplakt omdat mij dat beter uitkwam. Naast wat hele kleine pareltjes, die je nauwelijks ziet op de kaart, heeft een kaart zoals deze niet echt veel versiering nodig vindt ik.

Dat was weer het kaartje van vandaag. Ik wens je een hele fijne zondag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

2 opmerkingen:

gerrie zei


Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met deze twee stempels Car,

ik ga die stempels subiet bestellen hahaha. En wat een gave combinatie de eerste kaart met die andere stempel. Ik keek eigenlijk altijd op je blog, maar plaatste geen opmerkingen. Sinds ik zelf meer met mijn blog doe,en mee doe aan challenges, weet ik hoe het hoort hahaha.
Lieve groetjes, Gerrie.

Caroline zei

wow wat een schitterende kaarten heb je hiermee gemaakt, moet ik ook eens proberen maar ach een dag heeft maar 24u en helaas moet er gewerkt en geslapen worden. Groetjes Caroline