Pages

maandag 12 maart 2018

Mix 'n Up! Maandag #7: Bubble Over


Heej hallo! Een latertje vandaag! Ja, vanmorgen was het zo ver... Aiden is vertrokken naar Drenthe voor kamp. En daar had ik natuurlijk de bibbers van dus zodoende kon ik geen blogpostje schrijven.

Vandaag in de Mix heb ik een kaartje gemaakt dat qua kleur is geïnspireerd door het leuke Bubbles & Fizz papier uit de Sale-a-Bration brochure. Bij besteding van iedere €60 kun je een pak van dit design papier gratis meebestellen. Dit DSP kregen deelnemers van de Mix 'n Up! Kit van dit kwartaal als bonus bij hun workshoppakket. 
Deze maand kun je helaas niet meer meedoen maar voor het volgende kwartaal zullen we binnenkort een oproepje doen zodat je je kunt opgeven.


De stempelset Bubble Over heb ik hier gecombineerd met een waanzinnig leuke mask van Dutch Doobadoo. Super cool die bubbel achtergrond. Ik heb de mask op Whisper White cardstock gelegd en met behulp van een Sponge Brayer heb ik Pool Party inkt aangebracht. Deze mask is een heel gedetailleerd en delicaat dus sponsen was voor mij hier geen optie. Daarna heb ik met Pool Party inkt nog wat extra bubbeltjes gestempeld.
De achtergrond heb ik met Dimensionals op een basiskaart van Thick Whisper White geplakt.

De tekst staat hier centraal en eigenlijk alle elementen komen terug in de bubbel vormen. Door de een van de flesjes schuin te plakken creëer je een speels effect. Ik heb nog wat bling toegevoeg, kon het niet laten hihi. Dit zijn de Glitter & Clear Epoxy Shapes. Super mooi en het glitter is heel subtiel.

Dit was het kaartje weer voor deze maandag. Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.



1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

een erg leuke kaart heb je gemaakt,