Pages

woensdag 7 maart 2018

Stamping Techniques to Try Bloghop ~ Decorative Masks


Heej hallo! Welkom bij de bloghop van Stamping Techniques to Try. Het is weer de eerste woensdag van de maand en dan kun je weer inspiratie opdoen met een nieuwe techniek. Deze maand is het thema: Decorative Masks.


Voor mijn kaart heb ik gekozen voor een grote kaart (10,5 x 21 cm) om zoveel mogelijk wolkjes op de kaart te kunnen krijgen. Ik heb eerst de lucht gemaakt met een Sponge Brayer. Ik gebruik de Sponge Brayer graag vanwege het gemak waarmee je een kleurverloop zonder strepen kunt creĆ«ren. 


Ik heb Glitter Structure Paste aangebracht met een spatel. Ik vond de wolkjes leuk passen met de luchtballon die op zijn beurt weer goed past bij het thema. Een kaart voor iemand die vertrekt.


Meer inspiratie voor het gebruik van de Decorative Masks kun je vinden op de blogs van mijn deelnemende collega's. Ik wens je een fijne avond en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje!

3 opmerkingen:

Heike - born2stamp.com zei

Such a lovely card! I really like the colours.

Libby Dyson zei

Love your card Carmen. A great way to showcase masks

Unknown zei

SO Pretty! Love this sentiment with it and the colors are great together!