Pages

maandag 19 maart 2018

Mix 'n Up! ~ Hugs, Hugs, Hugs

Goede maandag! Vandaag ben ik geïnspireerd door de materialen uit de Mix 'n Up Kit. De voorbereidingen van de nieuwsbrief zijn weer in volle gang! En zoals het er nu naar uitziet kunnen de deelnemers weer genieten van een berg kaartjes en leuke projectjes. Dit is een voorproefje.


Soms kan DSP dienen als inspiratie voor het maken van een achtergrond. Je kijkt dan bijvoorbeeld naar een stijl in het papier en gaat dat aan de slag met stempels, folders etc. De inspiratie voor mijn kaart komt van het Painted with Love DSP. Ik moet zeggen dat deze artistieke lijn echt wel een uitdaging voor me was vanwege de felle kleuren. Als je eenmaal werkt met het DSP dan valt het wel mee maar ik wilde toch eens proberen of ik dezelfde sfeer kon creeren met kleuren die in mijn straatje lagen. En ik ben niet ontevreden met het resultaat.

Stampin' Up! heeft namelijk best wel een aantal sets in de artistieke stijl en de set Lovely Inside & Out is daar eentje van. De grote teksten hebben een leuk lettertype. Om de teksten mooi onder elkaar te krijgen heb ik gebruik gemaakt van de Stamparatus.

Ik wens je een gezellige maandag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

ziet er erg leuk en mooi uit, kleuren top!