Pages

zondag 30 juni 2019

Vintage Vrijdag #139: Nederlandse teksten


Heej hallo! Heb je ook zo genoten van het mooie weer de afgelopen dagen? Ik moet eerlijk bekennen dat ik het er even van heb genomen! En vandaar dat het kaartje met de vintage look pas vandaag op mijn blog staat.

Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met twee nieuwe Nederlandse sets, de set Painted Seasons (niet meer in de collectie), de set Woven Heirlooms voor de achtergrond en de stempelset Butterfly Wishes voor het kleine vlindertje. Een beetje een mengelmoesje maar ben ik wel eens opzoek naar een detail wat ik alleen maar kan vinden door sets met elkaar te combineren. Alle materialen vindt je onderaan dit bericht.


Verder heb ik de kleuren Rococco Rose (absoluut mijn favoriete In Color 2019-2021), Crumb Cake en Pool Party gebruikt. Verder heb ik de kaart versiert met wat sequins. Ik heb deze met de Fine Tip Glue Pen opgeplakt en in het harte heb ik een drupje Nuovo laten vallen voor wat extra detail. De set woordenschat bevat echt grappige teksten die uit een woordenboek komen en de set Kaartje van mij is zo bruikbaar voor allerlei thema's. Beiden sets zijn nieuw in de jaarcatalogus 2019-2020.
 


Dit was het kaartje voor deze keer. Ik wens je een fijne zondagavond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


Geen opmerkingen: