Pages

vrijdag 7 juni 2019

Vintage Vrijdag #136: Stampin' Up! ~ Good Morning Magnolia


Heej hallo! Op vrijdag maak ik altijd een kaartje met een vintage look. Maar vandaag viel het me best zwaar. Met het definitief verdwijnen van mijn oh zo geliefde Timeless Textures heb ik gezocht naar een set die hem kun vervangen. Na lang kijken heb ik dan de set Artisan Textures gevonden, hoewel deze een meer grungy look geeft en die zou ik op een ander type kaartje gebruiken. Maar ik heb één van de stempeltjes kunnen gebruiken voor het randje. Dus ja, er zit niks anders op dan de Timeless Textures weer naar voren te halen, ook al is hij voor jou niet meer verkrijgbaar is.


Voor de achtergrond heb ik de Birch Background stamp gebruikt. Deze had ik ook al gebruikt voor kaartje #136, dat kaartje vindt je <hier>. Ik heb de stempel afgedrukt met Sahara Sand inkt waardoor hij niet heel erg naar voren springt. De Magnolia komt uit de stempelset Goodmorning Magnolia. Je zou zeggen dat deze set zo langzamerhand gaat vervelen, maar niks is minder waar. Ik denk dat ik deze bloem best vaak zal gebruiken omdat hij eigenlijk bij alles past. Ik heb de afbeelding ingekleurd met Watercolor Pencils.

Dit is het kaartje voor vandaag. De gebruikte producten vindt je onderaan dit bericht. Wil je Stampin' Up! producten bestellen dan kan dat door mij te mailen op: caringforstamps@gmail.com. Ik help je graag! Gezellige avond en ik hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje.

====================================================

Gebruikte materialen m.u.v. inkt en cardstock:

1 opmerking:

Marja Sch zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooie kaart is dit. Groeten Marja