Pages

vrijdag 14 juni 2019

Vintage Vrijdag #137: Stampin' Up! ~ Taseful Textures


Op vrijdag maak ik altijd een kaartje met een vintage look. En met het uitkomen van de nieuwe Stampin' Up! jaarcatalogus 2019-2020 kan ik me weer volledig uitleven met een aantal nieuwe stempelsets en accessoires.

Voor de kaart van vandaag heb ik als basis gekozen voor set Tasteful Textures en heb ik wat frutsels toegevoegd uit andere sets die ik bij deze stijl vond passen. Zo komt de label met tekst uit de set Band Together en het krulletje uit de set Woven Heirlooms. Verder heb ik de kaart versierd met een lintje en een aantal Metallic Pearls voor wat extra bling. Alle materialen vindt je onderaan het bericht. Kijk voor data voor de verzamelbestelling in de zijbalk of klik op het gewenste product om deze online te bestellen.


De Taseful Textures bundel is super veelzijdig. Je kan op vele manieren de stempels en stansen verwerken op je kaart of project. Voor deze kaart heb ik deze bloemen gestanst uit Crumb Cake cardstock, uitgeknipt en gecombineerd met de bijpassende stempels.

Ik wens je een gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje.

====================================================================

Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen: