Pages

maandag 24 juni 2019

Mix 'n Up! Maandag #28: You paint my world...


Deze keer heb ik weer eens mijn acryl verf uit de kast gehaald. Het blijft leuk spul om mee te werken maar ik merk dat nu ik het weer een tijdje niet heb gedaan dat het toch wel moeilijk is. 

Ik heb de acryl verf op het papier aangebracht met een mini brayer. Daarna heb ik verschillende stencils van Jolanda uit haar eerste serie gebruikt. Voor de overige versiering heb ik de set It Starts with Art van Stampin' Up! gebruikt. Het kleurgerei paste wel leuk bij het thema en de tekst is natuurlijk super leuk bij de geverfde achtergrond.


Ik heb de randjes getekend met met een dikke Posca pen. Gelukkig hoeven randjes, van wat ik heb gezien, niet helemaal recht te zijn. Dat komt goed uit want ik heb helemaal geen vaste hand hahaha!

Dit was mijn kaartje voor deze keer. Ik wens je een gezellige avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: