Pages

maandag 3 juni 2019

Catalogus Countdown #1: Stampin' Up! ~ Magnolia Lane Suite


De nieuwe jaarcatalogus gaat bijna in en het leek me leuk om 10 dagen lang voorbeelden te laten zien van spulletjes die ik heb kunnen bestellen in de preorder. 

Vandaag is de laatste dag in de serie Catalogus Countdown. En ik bied echt mijn excuses aan... Ik kan gewoon niet stoppen met de Magnolia Lane Suite. En dit is zeker niet het laatste project wat ik ga maken met deze suite. Ik ben er echt helemaal waus van;)


Voor de kaart van vandaag heb ik weer gekozen voor 3 prints op een basis van Thick Wisper White catdstock. De zwarte print met Magnolia's is zo mooi! Door de grote magnolia stempels te combineren met deze print kun je goed zien hoe mooi alle producten uit een suite met elkaar combineren.


De bloem is weer ingekleurd met de Watercolor Pencils, net als in de twee vorige kaarten. Dit keer heb ik de bloem volledig los geknipt van de blaadjes en verhoogd opgeplakt met Dimensionals zodat  hij mooi 'op popt'. De blaadjes heb ik van elkaar los geknipt en afzonderlijk onder de bloem geplakt. Dit is een prima methode om een beetje ruimte te besparen op je kaart, het blijft natuurlijk een grote bloem. De tekst heb ik uitgestanst met de Stitched Rectagle Dies.

En dan is het morgen zo ver...de catalogus gaat live! Ik heb echt heel veel lol gehad met de producten die ik heb mogen preorderen maar kan niet wachten om mijn collectie uit te breiden met meer producten zodat ik meer voorbeelden met jullie kan delen. Ook zal ik in de komende maanden enkele workshops en inloopochtenden inplannen zodat je zelf producten kunt komen uitproberen. En uiteraard zal ik meer tijd proberen in te plannen voor het maken van filmpjes zodat je meer van bepaalde producten kunt zien, inspiratie kunt opdoen en thuis met je eigen spulletjes aan de slag kan.

Ik wens je een hele gezellige avond en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: