Pages

vrijdag 24 mei 2019

Vintage Vrijdag #135: Catalogus Countdown #10 ~ Free as a Bird stempelset


De nieuwe jaarcatalogus gaat bijna in en het leek me leuk om 10 dagen lang voorbeelden te laten zien van spulletjes die ik heb kunnen bestellen in de preorder. Vandaag de aftrap met de Free as a Bird stempelset in combinatie met de Birch achtergrond stempel.


De Free as a Bird stempelset is onderdeel van de Bird Ballad Suite. Een super mooie lijn met op elkaar afgestemde spulletjes. Ik heb de stempels heb ik afgedrukt, uitgeknipt en ingekleurd met Stampin' Write Markers en geblend met behulp van een Blender Pen.


De vogeltjes heb ik opgeplakt op een achtergrond die ik heb gemaakt met de Birch achtergrond stempel. Ik vind deze hout achtergrond echt heel leuk en heel bruikbaar als basis en hij past ook goed bij de look die ik voor de kaart van vandaag wilde creëren. Het is een kaartvullende stempel die je het beste kunt gebruiken in combinatie met een stempelhulp zoals de Stamparatus.
Verder heb ik de kaart versierd met DSP en lint. De basis stansvormen zijn onderdeel van de bundel.

Nou, dit was het kaartje voor vandaag. Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Beautiful!!!! How did you get the Birch background stamp already?

Carmen zei

HI! I Don't see your name...But I won this background stamp at OnStage.

ninette marinette zei

très jolie carte avec ces oiseaux magnifiques