Pages

vrijdag 21 april 2017

Vintage Vrijdag #84: Stampin' Up! ~ Eastern Palace


Hej hallo! Het is vrijdag en het weekend staat weer voor de deur. Ik heb het heerlijke vooruitzicht van de meivakantie! Ik heb er zin in! Ik ben van plan om fijn te knutselen en extra tijd door te brengen met mijn kids. En mijn moeder komt gezellig een paar dagen logeren. Genoeg plannen voor de komende twee weken dus maar eerst de kaart van vandaag...

Voor deze kaart heb ik weer gewerkt met de Eastern Palace Suite. Alleen heb ik deze keer het DSP achterwege gelaten en mijn achtergrond gestempeld met mijn favoriete set, Timeless Textures. Wat fijn dat deze weer is opgenomen in de nieuwe catalogus!


De takjes komen uit de Flourish Thinlits en de tekst uit de stempelset Recht uit het Hart. De nieuwe kleuren Fresh Fig en Tranquil Tide combineren super mooi met Crumb Cake cardstock en gouden accenten. Hiervoor heb ik de Tassels uit de bundel genomen, de stickers en de bloem heb ik uitgestanst uit Gold Foil. Het goud komt echt super mooi uit! En als je van bling houdt dan is deze combi een absolute aanrader.

Ik wens je een hele fijne vrijdag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


Geen opmerkingen: