Pages

maandag 24 april 2017

Stampin' Up! ~ Eastern Palace


Goedemorgen! Het is vandaag maandag en de start van mijn vakantie. Ik heb geen speciale plannen maar wel heel veel zin om even tot rust te komen, wat achterstanden weg te werken en gezellige dingen doen. Dus gauw naar de kaart vandaag...

Ook deze keer heb ik gewerkt met de Eastern Palace Suite. Deze suite zal vanaf volgende week verkrijgbaar zijn in twee speciale bundels. In mijn nieuwsbrief van deze week besteed ik er speciale aandacht aan dus als je je nog niet hebt opgegeven dan kan dat nog via de zijbalk aan de rechterkant. Heb je je eerder opgegeven en ontvang je mijn nieuwsbrief niet? Kijk dan eens in je spambox. Als ik niet voorkom in je contacten dan kan het voorkomen dat de nieuwsbrief niet wordt bezorgd.


Vorige week heb ik voornamelijk gewerkt met het prachtige DSP en vandaag heb ik eigenlijk een heel eenvoudig kaartje gemaakt met de stansen, stempels en stickers. 

De stansen zijn eigenlijk zo mooi en gedetailleerd dat de kaart niet echt veel meer nodig heeft. Ik heb gewerkt met Dapper Denim en Very Vanilla. Wist je dat er nu ook Note Cards en Envelopes en zelfs Thick Very Vanilla cardstock in het nieuwe assortiment is opgenomen. Ideaal voor een mooie stevige Very Vanilla basis.

Ik wens je een hele fijne maandag en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje!

2 opmerkingen:

Jacqueline DH zei

Mooi deze creatie!

Unknown zei

This is a beautiful card.