Pages

woensdag 26 april 2017

Stampin' Up! ~ Eastern Palace Suite


Goedemorgen! Vandaag wordt de week door midden gebroken. Woensdag alweer! Ik geniet van mijn vrije dagen en ben nog steeds de Eastern Palace Suite nog niet zat. Ik heb ook echt het idee dat ik nog steeds niet alle mogelijkheden van deze lijn heb ontdekt.

Vandaag heb ik weer gewerkt met de stansen. Ik heb beide grote stansen gebruikt. De onderste heb ik gestanst uit goud folie en uit de cirkel geknipt. Gaf zo wel een grappig effect! Ik heb de kleur Lemon Lime Twist gebruikt in combinatie met Dapper Denim. 


De tekstjes in deze set zijn zo handig! Klein en een leuk lettertype waardoor ze eigenlijk op elk gedeelte van je kaart wel passen. En ook de kleine vormen zijn heel handig. Je kunt ze gebruiken om achtergronden te maken op je kaart maar ook voor bijvoorbeeld de versiering van een envelop.
Ik heb de nieuwe Notecards & Envelopes gebruikt en heb de envelop versierd in dezelfde kleuren als de kaart.


Ik wens je een hele leuke dag toe en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!



Geen opmerkingen: