Pages

vrijdag 1 januari 2016

Catalogus Countdown #5

Op 5 januari 2016 gaat onze voorjaar/zomer catalogus live. Een super, super, super catalogus weer! Ook deze keer weer heel veel spulletjes om de sets en accessoires die je al hebt uit te breiden. En daar hou ik van. De komende 10 dagen tel ik al naar de catalog launch en in de tussentijd speel ik met nieuwe materialen in combinatie met spulletjes die verkrijgbaar zijn uit lopende catalogi.



Gelukkig nieuwjaar!!!  Heb jij je goede voornemens al gemaakt? Ik wel hoor! We gaan er een gezellig jaar van maken waarbij balans op nummer 1 zal staan. Mijn tijd evenredig verdelen maar vooral doen wat ik leuk vind en investeren in hetgeen belangrijk is. Ik hoop dat het een mooi en creatief jaar zal worden.

Deze kaartjes gaan in mijn kaartenbak. Ik heb altijd het voornemen om meer te doen dan aan verjaardagen te denken. Maar vaak heb ik dan niet de juiste kaart of heb ik zelfs geen kaart ondanks dat ik er best veel maak. Voor deze kaartjes heb ik gewerkt met de nieuwe set Balloon Celebration. Ik heb al genoeg ballonnen maar de teksten die bij deze set zitten kon ik toch echt niet weerstaan. Het feit dat er ook een pons zit bij deze two-step-stampin set was ook erg aantrekkelijk. Niet dat ik er snel vanaf wil zijn maar een pons is vaak sneller gepakt dan mijn BigShot met stansen.

Vanaf 5 januari is deze zet met de pons ook verkrijgbaar als bundel met een korting van 15%.


De set Wish Big heb ik in deze countdown al eerder gebruikt. Ik vind het een leuke set met geinige lettertypes. Geschikt voor zowel grote als kleine kaartjes.

Een van de ballonnetjes die ik al had was het ballonnetje uit de set Sweet Stack (AC 66). Deze set is verkrijgbaar in combinatie met de taartpunt stans maar laat het ballonnetje nou precies is de ballonnen pons passen! 


De tekst 'Celebrate' heb ik uitgeknipt en met een Dimensional op de basis geplakt. Het touwtje van de ballon kwam hier goed van pas omdat het ook het woord Celebrate er in zit. En zo heb ik weer een aanvulling gevonden op mijn feeststempels.

Ik wens jullie een leuke nieuwjaarsdag en zie jullie morgen graag weer voor een nieuw kaartje!



2 opmerkingen:

Alina zei

de beste wensen, Car! leuke kaartjes weer!

Carmen zei

Thanks Alina! Leuk dat je bent langs geweest! X