Pages

zaterdag 2 januari 2016

Catalogus Countdown #4

Op 5 januari 2016 gaat onze voorjaar/zomer catalogus live. Een super, super, super catalogus weer! Ook deze keer weer heel veel spulletjes om de sets en accessoires die je al hebt uit te breiden. En daar hou ik van. De komende 10 dagen tel ik af naar de catalog launch en in de tussentijd speel ik met nieuwe materialen in combinatie met spulletjes die verkrijgbaar zijn uit lopende catalogi.

Het is al bijna zo ver! De release datum van de nieuwe catalogus is al in zicht! Heb je al een catalogus? Je kunt er eentje aanvragen via mail. Ook als je tijdens Sale-a-Bration een workshop of party met mij wilt plannen dan kan dat. Neem dan contact met me op!


Had ik het gisteren over die leuke teksten die in de set Balloon Celabration zaten? Dan heb ik toch niet te veel gezegd? Deze teksten passen perfect bij de set A Nice Cuppa en de bijpassende stansen. Oh wat ben ik weg van deze set! Zo cute al die kopjes! En ondanks dat de stempelset meer op de thee tour is kun je met de stansen allerlei kopjes en zelf een theepot uitstansen.


Met kopjes kun je kaartjes maken in diverse thema's. Als ik ziek ben neem ik altijd thee met citroen dus het halve citroentje kwam erg goed van pas voor een beterschapskaartje. En het lepeltje komt hier ook van pas. Ook hier heb ik weer de set Fabulous Four (AC 58) gebruikt. Hoewel deze stempel bestaat uit een geheel heb ik hem afzonderlijk afgedrukt. Beplak de tekst die je even niet nodig hebt met een post-it of stukje (wasi)tape, beinkt de stempel, haal het plakkertje er weer af en druk dan de stempel af. Tussendoor kun je nog even uitademen over de stempel als je bang bent dat de inkt is gedroogd.

Ik wens je een leuke dag toe! Morgen weer een kaartje!

Geen opmerkingen: