Pages

vrijdag 22 januari 2016

Vintage Vrijdag #40: Stampin' Up! ~ Grateful Bunch


Jeemig de pemig! Wat vliegt zo'n week toch weer snel voorbij. Mijn week zat een beetje vol maar wel met leuke dingen. Daar zal ik van het weekend eens wat meer over vertellen. Afgelopen woensdag had ik een crea-ochtend met een vast clubje creatieve dames. Ik had een kaartje voorbereid en terwijl ik daarmee bezig was wist ik direct dat ik deze wilde maken in mijn lievelingskleuren. 

Voor deze kaart heb ik de tripple time stamping techniek toegepast met de set Grateful Bunch. Bij de stempelset is ook een bijpassende bloem verkrijgbaar. Op de Bundle krijg je 15% korting. De tekst komt uit de set Rose Wonder. Het lettertype is bijna hetzelfde, dat maakt combineren extra leuk. De vlinders uit de set Papillon Potpouri komen eigenlijk altijd wel van pas. Je gebruikt voor deze techniek 3 (of meer) lagen stempelpapier en plakt de verschillende lagen op elkaar waarna je een achtergrond stempelt. Vervolgens mat je deze lagen op een andere kleur cardstock en plak je deze lagen op elkaar zodat het patroon wel door loopt. Deze techniek is heel vaak gebruikt en op YouTube kun je er ook filmpjes van vinden. De kaart heb ik afgemaakt met kant en een stuk Linen Thread.

Geniet van je weekend en ik hoop je weer te zien bij een volgend bericht!


Geen opmerkingen: