Pages

vrijdag 17 mei 2019

Vintage Vrijdag #134: Stampin' Up! ~ Come Sail Away Suite


Goedemorgen! Het is vrijdag dus deel ik weer een kaartje met een vintage look. Op dit moment ben ik de mogelijkheden aan het ontdekken van nieuwe producten uit de 2019-2020 jaarcatalogus en ik moet zeggen dat ik daar erg veel lol aan beleef.

Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met de Come Sail Away Suite. Dit is een lijn met een nautisch thema. Erg leuk! De afbeeldingen zijn super geschikt voor mannenkaarten maar je kunt er ook heel goed neutrale kaarten mee maken die ook geschikt zijn voor dames.


De achtergrond heb ik gestempeld met de Dictionary achtergrond stempel die onderdeel was van eerdere collecties. Hiervoor heb ik Sahara Sand inkt gebruikt. De reden dat ik deze stempel te voorschijn hem gehaald is omdat er een krantenprintje in de DSP lijn zit en ik vond dat goed met elkaar combineren.
Het kompas heb ik gestempeld met Crumb Cake en de knoop met Sahara Sand. Omdat de achtergond best vol zou worden heb ik met een Post It een stukje gemaskeerd. Zo komen de bootjes beter uit. De embellishments komen uit de suite maar de tekst heb ik uit de set Goodmorning Magnolia. Het woord 'journey' vond ik mooi passen bij de bootjes waar ik er twee van heb gebruikt om 'together' te benadrukken.

Als je benieuwd bent naar de nieuwe producten, check dan mijn Facebook groep 'Carmen's Craften en Creaties' . Je kunt daar kijken naar de replay van de uitzending waarin ik mijn Look Book laat zien.

Dit was mijn kaartje van vandaag. Ik hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje.

Geen opmerkingen: