Pages

maandag 6 mei 2019

Mix 'n Up! Maandag #125: Cofee Café


Goedemorgen! Het is maandag, de start van een nieuwe week. De vakantie is voorbij dus ben ik me aan het voorbereiden op een dagje kantoor. Daar heb ik ook wel weer zin in! Even rustig starten met een bakkie en er dan weer tegenaan. Daarom vond ik een koffie kaartje vandaag wel op z'n plaats.


Voor de kaart van vandaag het ik de Stampin' Up! set Coffee Café gemixed met een stencil van Loved by Gaby en een tekst van MFT. Ik heb de koffieboontjes voor de achtergrond gesponst met behulp van de stencil en Crumb Cake inkt. De koffiebekers zijn gestempeld met Soft Suede en Crumb Cake inkt en uitgestanst. De dekseks zijn gestanst uit Whisper White en de randjes zijn aangezet met een daubertje en wat Crumb Cake inkt. De tekst is afgedrukt met Early Espresso inkt en uitgestanst met de de nieuwe Stiched Nested Labels Dies van Stampin' Up!. Deze labels zijn nu al één van mijn favoriete producten uit de nieuwe collectie.

De Coffee Café stempelset en de Coffee Cup stansen zijn nog t/m 3 juni verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Dit is echt een set die ik, als koffie liefhebber, in mijn collectie hou en ook in de toekomst nog vaak zal gebruiken.

Ik wens je een fijne maandag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: