Pages

maandag 27 mei 2019

Catalog Countdowm #7: Stampin' Up! ~ Perennial Essence Suite


De nieuwe jaarcatalogus gaat bijna in en het leek me leuk om 10 dagen lang voorbeelden te laten zien van spulletjes die ik heb kunnen bestellen in de preorder.


Vandaag heb ik weer de Floral Essence set gebruikt. Maar dit keer heb ik meer materialen uit de suite gebruikt. Zo heb ik gewerkt met  DSP voor de basis en heb ik weer vellum gebruikt. De onderste mat is ook vellum maar dan gewoon wit. 


Eerlijk gezegd vind ik het zo het beste matchen met het DSP. Het geheel heeft een zachte look ondanks de vrij donkere kleuren. Ik heb de grote bloemen afgedrukt en licht ingekleurd met Highland Heather inkt. Daarna heb ik de kleine bloemen 2 keer (eigenlijk vier keer dus) afgedrukt en uitgeponsd. Daarna heb ik de bloemen op elkaar geplakt en afgemaakt met een 'hartje'.  De blaadjes heb ik uitgeposd uit vellum.


Hoewel ik een beetje aan het DSP moest wennen moet ik eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk best mooi vind. Dat 'zachte' spreekt me erg aan en het geeft je kaart een heel ander uiterlijk wanneer je werkt met de stempelset.

Dit was het kaartje voor deze keer. Ik wens je een fijne avond en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje.


Geen opmerkingen: