Pages

vrijdag 3 mei 2019

Vintage Vrijdag #132: Exclusieve Paper Pumpkin Kit


Hallo allemaal! Vandaag heb ik een speciaal kaartje met een vintage look. Dit is namelijk één van de kaartjes die onderdeel is van een speciale uitgave van de Paper Pumpkin Kit, ontworpen door de mede oprichter van Stampin' Up!, Shelli Gardner!

De Paper Pumpkin kit is normaal gesproken alleen verkrijgbaar in Amerika maar vanaf 15 mei kun jij er eentje in handen krijgen. De inhoud van deze kit is altijd een verrassing maar omdat dit een speciale, wereldwijde, uitgave is hebben we tijdens onze trainingsdag een sneak peek gekregen. En we kregen zelfs een pakketje zodat we het kaartje, inclusief envelop, zelf konden maken. En dit is mijn kaartje geworden.


De kaart is voorgedrukt met een geweldige achtergrond. De losse elementen hoef je dan alleen op de kaart te bevestigen en de label te bestempelen met de tekst uit de kit. Die heb ik niet dus heb ik een tekst gebruikt uit de nieuwe Nederlandse set Pluk de Dag.

De kit is uitermate geschikt voor beginnende crafters of wanneer je gevorderd bent maar even snel een kaartje nodig hebt. Zo kwam het mij bijvoorbeeld vanochtend goed uit omdat ik snel een kaartje kon maken.

De kit kost €26 exclusief verzendkosten en als je interesse hebt in het bestellen van de kit dan kun je me een mail sturen op: caringforstamps@gmail.com. Zorg in ieder geval dat je er snel bij bent want deze bijzondere Paper Pumpkin Kit is verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. En er geldt echt op=op!

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


Geen opmerkingen: