Pages

donderdag 30 mei 2019

Catalogus Countown #4: Stampin' Up! ~ Butterfly Wishes


De nieuwe jaarcatalogus gaat bijna in en het leek me leuk om 10 dagen lang voorbeelden te laten zien van spulletjes die ik heb kunnen bestellen in de preorder. 


Vandaag had ik een vrije dag. Niet naar kantoor zoals normaal gesproken op donderdag. Ik ben aan een nieuwe serie begonnen op Netflix. Maar dat is altijd zo erg van mij...ik wil namelijk alles in één keer zien hahaha! Vanavond dus een latertje. 

Voor de kaart van vandaag heb ik weer de set Butterfly Wishes gebruikt. De layout van deze kaart lijkt een beetje op die van gisteren. De achtergrond heb ik gestempeld met het bloemetje en het blaadje uit de set. De grote vlinder heb ik afgedrukt en uitgeknipt en de kleine vlindertjes heb ik afgedrukt en uitgeponsd met de Butterfly Duet Punch. De tekst komt uit de Vlinderdans stempelser. Wist je dat de Vlinderdans bundel één van de meest populaire bundels is van de voorjaar/zomer catalogus? Gelukkig is deze set opgenomen in de nieuwe jaarcatalogus en is deze nog een heel jaar verkrijgbaar.

Verder heeft Stampin' Up! vanavond korting op geselecteerde producten aangekondigd. Dat wil zeggen dat een aantal sets nu aantrekkelijk geprijsd zijn. Mocht je een bestelling bij mij willen plaatsen dan kun je deze doorgeven per mail. Maar wacht niet te lang want op=op! Ik plaats de bestelling direct na het ontvangen van de betaling, je ontvangt hiervoor een betaallink. De verzendkosten bedragen €5,95. Een actueel overzicht van afgeprijsde èn nog beschikbare producten vindt je <hier>. Mochten de prijzen niet in euros verschijnen, klik dan links boven even voor Nederland. Voor een actueel overzicht van producten die t/m 3 juni te koop zijn kun je op het onderstaande plaatje klikken.

Ik wens je een gezellige avond en hoop je natuurlijk morgen weer te zien bij een nieuw blogberichtje!



Geen opmerkingen: