Pages

maandag 13 mei 2019

Mix 'n Up! Maandag: Kleuren Challenge


Goede maandag! Lekker weekend gehad? Ik heb er van genoten! Het hoogtepunt was toch wel gisteren. Heel het gezin compleet voor het avond eten en heel veel knuffel momentjes met mijn kleindochter. Nog nagloeiend heb ik een kaartje gemaakt voor de kleuren challenge op de Mix 'n Up! Facebook groep. Dit zijn de kleurtjes uit de Tropical Escape Suite, die onderdeel van de kit is van dit kwartaal.

Ik heb mijn achtergrond gesponst op aquarelpapier. Vervolgens heb ik de Grungy Backgrounds stencil van Jolanda de Ronde gebruikt voor de water druppels/spetters. Ik heb de stencil op de gesponste achtergrond gelegd en de inkt weg gepoetst met een babydoekje.


Daarna heb ik het script aangebracht met Shades Spruce inkt. Daarna heb ik gestempeld en gestanst met de Tropical Chic bundel van Stampin' Up!. De tekst 'Thanks' heb ik gestempeld met de Labeler Alphabet stempelset. En de tekst 'You' heb ik gestanst met de stansenset Celebrate You. Beide staan op de Retired List en zijn na 4 juni niet meet verkrijgbaar. De stansenset is de prijs voor de Challenge. Iedereen kan meedoen, je hoeft alleen je kaartje te plaatsen op de Facebook groep.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje.

Geen opmerkingen: