Pages

vrijdag 15 februari 2019

Vintage Vrijdag #130: Stampin' Up! ~ Climbing Roses


Goedemorgen! Het is vrijdag en weer tijd voor het vaste vrijdag item, de Vintage Vrijdag. Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met de Climbing Roses bundel. Een leuke set uit de voorjaar/zomer catalogus. In het kader van 'je-kan-nooit-genoeg-bloemen-hebben' heb ik voor deze set gekozen. Ik had dit kaartje 2 weken geleden al klaar maar toen was het bloggen erbij ingeschoten, vandaar dat ik hem vandaag plaats.


Deze mooie bundel bestaat uit een veelzijdige stempelset met mooie teksten en losse bloemen en het achtergrondstempeltje is te gebruiken bij diverse thema's. Met de stansen kun je de bloemen uitstansen maar je hebt er gelijk leuke accessoires bij die ook bruikbaar zijn in combinatie met andere stempels en stansen.

Voor deze kaart heb ik een achtergrond gesponsd met Old Olive en Flirty Flamingo inkt. De randen heb ik bestempeld met mijn favoriete set, Timeless Textures, en daarna de randen gesponst met Crumb Cake inkt. Daarna heb ik het achtergrondje gebruikt om detail aan te brengen en met de stipjes en het tape stempeltje heb ik nog wat accentjes aangebracht. De bloemen zijn ingekleurd met dezelfde inkt als de achtergrond. De vlindertjes zijn embellishments die je gratis kunt kiezen uit de Sale-a-Bration folder t/m 31 maart 2019.

Over Sale-a-Bration gesproken...vandaag zijn er gloednieuwe items uitgekomen! Alle producten die nu beschikbaar zijn bij een kwalificerende bestelling van €60 kun je <hier> bekijken. Aanstaande zondag plaats ik weer een bestelling. Wil je een bestelling plaatsen dan ontvang ik die uiterlijk zondag 18.00 uur in mijn mail, ik help je graag!

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: