Pages

maandag 25 februari 2019

Mix 'n Up! Maandag #20: Mixed Media achtergrond


Heej hallo allemaal! Lekker weekend gehad? Mijn weekend begon in Den Bosch waar ik de Knotgekke Kaartendagen heb bezocht. Wat was er weer veel te zien! Ik heb weer genoten. Eén van de dingen die ik heb gedaan was een Mixed Media workshop van Jolanda aan de stand van Hobby Voordelig. Dir had ik niet eerder gedaan en het bleek veel leuker dan ik in de eerste instantie had gedacht.

Reden voor mij om een assortiment met kleine tubes acrylverf aan te schaffen om thuis eens lekker verder te experimenteren. Ik hou niet zo van kliederen en vieze vingers maar alles wordt vrij snel schoon dus dat is me ook erg meegevallen.


Hoewel de plaatjes die bij deze techniek gebruikt worden niet geheel mijn ding zijn, denk ik toch dat ik met het maken van dit soort achtergronden goed uit de voeten kan want volgens mij kun je er alles gewoon bij gebruiken.

Voor de achtergrond heb ik blauw, geel en appelgroene acrylverf gebruikt. Daarna heb ik de motiefjes gestempeld met Stampin' Up! Classic inkt en Stampin' Up! stempels (kijk onderaan dit bericht voor een lijst met materialen). De vierkantjes heb ik aangebracht met een sjabloon en witte Gesso (beide van Dutch Doobadoo) en de teksten zijn uit een blokje van Studio Light. Het zwarte randje heb ik uit de losse hand getekend met een Posca marker. De bloem komt uit de set Lasting Lily, die je nu gratis kunt kiezen bij je bestelling van €120 tijdens Sale-a-Bration. De bijpassende stansen zijn verkrijgbaar vanaf 1 maart. Ik heb gewerkt op het formaat voor mijn ECD planner.

Ik vind het een leuke mix geworden voor deze maandag. Leuk dat je langs bent geweest en ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


Gebruikte Stampin' Up! materialen:

Geen opmerkingen: