Pages

maandag 11 februari 2019

Mix 'n Up! Maandag #18: Verrassingskaart met chocolade


Goedemorgen! Vandaag heb ik een project gemaakt met materialen uit de Mix 'n Up! Kit voor de Mix'n Up! Maandag. Mix 'n Up! is het project van Inge Groot en ik waarbij we Stampin' Up! materialen met materialen die je misschien wel in de kast hebt liggen. We stellen elk kwartaal een kit samen en de materialen voor dit project zijn materialen uit de kit van dit kwartaal. Bij de kit krijgen deelnemers 10 voorbeelden maar met de materialen kun je zoveel meer!

Zo heb ik voor Valentijnsdag dit project gemaakt. Het is een kaart met een chocolade reep. Ik zocht eigenlijk een andere reep die beter bij de kleurencombinatie paste maar die had ik helaas niet in huis.


Het plaatje op de voorkant is van Stamping Bella. Deze schattige afbeelding heb ik ingekleurd met Stampin' Up! inkt en een Water Brush. Om het doosje te creƫren heb ik gebruik gemaakt van de smalle Happy Frame van Elizabeth Craft Design. Alle overige materialen zijn zoals gezegd van Stampin' Up! en onderdeel van de Mix 'n Up! Kit van dit kwartaal.



Opgeven voor dit kwartaal kan helaas niet meer maar mocht je interesse hebben in volgende kits dan kun je je opgeven voor de mailing. Klik <hier> om je op te geven en je ontvangt eind maart informatie over de kit van het volgende kwartaal en hoe je je kunt opgeven om mee te doen. Aanmelden voor de mailing is geheel vrijblijvend! De gebruikte materialen zijn uiteraard wel los te bestellen.

Ik wens je een hele gezellige maandag en hoop je snel te zien bij een volgend blogberichtje!

Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen: