Pages

maandag 4 februari 2019

Mix 'n Up! Maandag ~ Workshop


Afgelopen zaterdag was de eerste Mix 'n Up! Workshop in Rijswijk. Zoals je misschien weet is Mix 'n Up! een activiteit van Inge Groot en mij waarbij we Stampin' Up! producten mixen met materialen die we ook heel leuk vinden om te gebruiken. Wij verzorgen en kwartaalkit en nu hebben we de activiteit uitgebreid met een workshop. Voor deze eerste workshop hadden we een gastdocente uitgenodigd. Jolanda de Ronde is een kei in kleuren en kliederen en dat was dan ook het thema voor deze workshop. Inge kon er helaas niet bij zijn.

Ik heb mijn ogen uitgekeken tijdens de instructie van Jolanda heel goed opgelet en echt heel veel geleerd. Ik zal nog wel heel veel moeten oefenen want het toepassen van de fijne kneepjes vergt wat inspanning. Maar onze inkten lenen zich super goed om mee in te kleuren.


Voor de workshop kreeg iedereen zijn eigen stempelset. We hebben gebruik gemaakt van de set Humming Along. Deze set is op het eerste oog wat saai maar ingekleurd is hij hartstikke leuk! Tja, soms moet je producten gewoon eens anders zien om je mening bij te stellen;) Met bijpassende stansen kun je de kolibrie, de bloem en de blaadjes uitstansen maar knippen lukt ook prima, hoewel je dan wel het leuke achtergrondstansje en de gave label mist. Hieronder een kleine impressie van de middag en de voorbeeldjes die Jolanda had voorbereid. Naast het kleuren konden de cursisten verschillende achtergronden maken met Brusho en re-inkers. Zoals ik al zei was het een hele geslaagde middag en daarom ook echt voor herhaling vatbaar.


Voor bovenstaande kaart heb ik dezelfde producten gebruikt als voor de workshop (lijst onderaan dit bericht) en verder heb ik de Clip Board stansen van Studio Light gebruikt.

Ik wens je een hele gezellige avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


1 opmerking:

Inge Groot zei

Ziet er mooi en gezellig uit, prachtige ruimte ook als ik het zo zie! Xx