Pages

maandag 18 februari 2019

Mix 'n Up! Maandag #19: Stampin' Up! ~ Wonderful Romance


Heej hallo! Goede maandag! Lekker weekend gehad? Wat hebben we dit weekend geboft met het weer! Ik heb genoten! Ook vandaag is het nog lekker maar vanmorgen ben ik wel even achter de knutseltafel gekropen om het één en ander met elkaar te mixen. Zo heb ik mijn oog laten vallen op het kaasplankje van Dutch Doobadoo.

Gelijk schoot de zin 'say cheese' door mijn hoofd en toen vond ik de perfecte tekst 'Begin de dag met een lach'.


De Wonderful Romance bundel ligt al een tijdje op me te wachten en deze vond ik leuk om bij het kaasplankje te gebruiken. De teksten uit de set 'Door Dik en Dun' (alleen gratis te bestellen bij je Sale-a-Bration bestelling van €60) passen mooi in de label. De bos bloemen heb ik afgedrukt met Stazon en ingekleurd met inkt van het Stampin' Up! Classic Stampin' Pads. De binnenkant heb ik versierd met stansjes.


Wanneer je deze waanzinnige bundel bij mij bestelt kun je de Sale-a-Bration set 'Door Dik en Dun' gratis erbij kiezen. 

Ik wens je een hele gezellige middag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


Gebruikte materialen:



Geen opmerkingen: